Yes, I did it!

I did it, I did it, I did it: de halve marathon van Eindhoven is in de pocket! Mijn eerste halve marathon. Check check dubbelcheck! Oh wat ben ik blij en opgelucht. Eerste 10 kilometer ging goed, daarna werden de benen zwaarder en zwaarder. Met als hoogtepunt dat mijn benen begonnen te weigeren. Bij 19 km wilden ze echt niet meer. Wist niet dat dit ‘de man met de hamer’ werd genoemd. Ook ik ben hem dus tegengekomen. Heel eventjes gewandeld, maar ik wilde dat eigenlijk helemaal niet. Zo dicht bij de finish wilde ik niet opgeven. Dus hup weer aan de bak. Over mijn geliefde Stratumeind wilde ik met opgeheven hoofd kunnen rennen. En het is gelukt! in een tijd van 2u8m20s. SUPER! Het was trouwens wel erg warm en oh oh, mijn voor deze loop aangeschafde hardloopmeter deed het niet (batterij leeg). Ik moest het dus meer op mijn ‘ervaring’ (ahum) doen. Ik ben niet zo goed in hoofdrekenen, maar 10km per uur kan ik nog uitrekenen. Is het tafeltje van 6 (1 km na 6 minuten, 2 km na 12 minuten..). Dat werd dus mijn schema. Door verslapping aan het einde paar minuten verloren, anders zeer constante race gelopen. Ik ben BLIJ en TROTS! Nu kan ik met een gerust gevoel 40 worden (duurt nog heel lang hoor – hihi). Weer een wens gerealiseerd. Hieperdepiep… HOERA!

Voor een korte impressie, zie:.www.omroepbrabant.nl.  Let vooral op aan het begin van het filmpje (na ongeveer 18 seconden). Rara wie er voor die Dixie staat?

Dit bericht is geplaatst in Geen categorie.

5 reacties op “Yes, I did it!

  1. maartje schreef:

    R-E-S-P-E-C-T!! (Wow!)

  2. Erwin schreef:

    Heel goed gedaan, ik ben trots op je! Superprestatie!

  3. Jack schreef:

    Heb je gisteren niet live gezien. Pas ’s avonds thuis bij omroep Brabant zag ik je in de rij staan voor …. de WC.

    Gefeliciteerd met je mooie tijd. Ga ik je nog even niet evenaren…

  4. Tim schreef:

    Gefeliciteerd! Nette tijd hoor!
    Zondag was het inderdaad erg warm, dat maakt het zeker niet makkelijker.

    Voor mij nog 3 dagen…

  5. Cindy schreef:

    Proficiat!

Plaats een reactie